subota, prosinca 14, 2013

Prije 44 godine

Nekoliko dana prije svoga svećeničkog ređenja koje je bilo na blagdan sv. Lucije 1969., p. Jorge Mario, sada papa Franjo, sastavio je svoj osobni credo.


"Želim vjerovati u Boga Oca, koji me voli kao sina, i u Isusa, Gospodina, koji me ispunio svojim Duhom kako bih s osmijehom išao kroz moj život, kako bih jednog dana stigao smiješeći se u Kraljevstvo vječnog života. Vjerujem u Crkvu.

Vjerujem da je tijekom povijesti, koja je probodena pogledom Božje ljubavi, On došao da me pozove u svoju službu na prvi dan proljeća, 21. rujna.

Ja vjerujem u svoju bol, koja me čisti od sebičnosti i u kojoj tražim utočište.

Vjerujem u bijedu svoje duše, koja traži konzumiranje bez davanja … bez davanja .

Vjerujem u dobrotu drugih, i da ih moram voljeti bez straha i bez izdaje, ne tražeći svoju vlastitu udobnost.

Vjerujem u posvećen život.

Vjerujem da želim mnogo ljubiti.

Vjerujem u smrt koju doživljavam iz dana u dan: goruću smrt od koje bježim, ali koja mi se smiješi, pozivajući me da je prihvatim.

Vjerujem u Božje strpljenje: dobrodošlicu i dobrotu, poput ljetne noći.

Vjerujem da je tata na nebu zajedno s Gospodinom.

Vjerujem da je i otac Duarte također tamo, zagovarajući za moje svećeništvo.

Vjerujem u Mariju, moju majku koja me voli, i koja me nikada neće ostaviti samog.

I nadam se iznenađenjima svakog dana u kojem će se očitovati ljubav, snaga, izdaja, i grijeh, i koji će me uvijek pratiti, sve do konačnog susreta s tim prekrasnim licem koje ja još ne poznajem, kojem sam kontinuirano bježao, ali ga želim znati i ljubiti. Amen.
"

Izvor: QUO VADIS CROATIA
Slika: Corazón Católico

Nema komentara:

Objavi komentar