ponedjeljak, lipnja 10, 2013

3525

Na slici uz Papu i dvojicu svećenika vidimo još četvero osoba koje unatoč varci odjeće pripadaju također duhovnom staležu. Predstavnici su to Latinskoameričke i karipske konfederacije redovnika i redovnica koje je 6. lipnja 2013. Sveti Otac primio u privatnu audijenciju, no oni slično apulijskim biskupima nisu mogli sačuvati dojmove i Papine riječi samo za sebe. Portal latinskoameričke oslobodilačke misli, kako mu glasi podnaslov, prenosi što im je povjerio:


"Podijelit ću s vama dvije brige. Jedna je pelagijanska struja koja u ovom trenutku postoji u Crkvi. Postoje neke restauracionističke skupine. Poznajem neke, dogodilo se da ih primim u Buenos Airesu. Čovjek osjeća da se vratio unazad šezdeset godina! Prije Koncila... Kao da si u '40.-ima... Jedna anegdota, samo da to ilustriram, nije za smijanje, prihvatio sam s poštovanjem, ali me to zabrinjava. Kad sam izabran, primio sam pismo od jedne od tih grupa u kojem je stajalo: 'Vaša Svetosti, prinosimo vam ovo duhovno blago: 3525 krunica'. Zašto nisu rekli: 'Molimo za Vas, prosimo...', ali to brojenje... I te se grupe vraćaju praksama i stezi koje sam ja proživio- ne vi, jer niste stari- disciplinama, stvarima koje su tada bile, ali ne sada, danas ne postoje...


Druga je gnostička struja. Ti panteizmi... Obje su elitne struje, ali ova pripada obrazovanijoj eliti... Čuo sam o poglavarici koja je poticala sestre svoje kongregacije da se ne mole ujutro, nego da se duhovno kupaju u kozmosu, takve stvari... Brinu me jer ignoriraju utjelovljenje, a Sin Božji je uzeo naše tijelo, Riječ je tijelom postala, a u Latinskoj Americi imamo puno tijela! Ono što se događa siromasima, njihove patnje, to je naše tijelo..."

Izvor: RORATE CÆLI

1 komentar:

  1. Bis dat qui cito dat!

    Lijepi komentar teksta pod adekvatnim naslovom "Francis unplugged":

    http://whispersintheloggia.blogspot.co.uk/2013/06/francis-unplugged-report-claims.html

    OdgovoriIzbriši