ponedjeljak, ožujka 23, 2020

Sancte Æmygdi longe repelle turbines terræ


Sveti Emigdije, daleko otjeraj potrese zemlje!

U jučerašnjem prijenosu tradicionalne sv. mise svećenik nas je upoznao sa sv. Emigdijem iz Ascolija i preporučio da tražimo njegov zagovor, kako se čini u Dubrovniku i u Virovitici (1, 2). Među raznim molitvama koje se nalaze na internetskim prostranstvima izabrao sam ovu molitvicu s jedne pobožne sličice.


Molitva sv. Emigdiju
biskupu i mučeniku

Moćni sveti Emigdije, preljubljeni moj zaštitniče, ponizno te zazivam. Zahvaljujem Presvetom Trojstvu koje te izabralo za svoga vjernog slugu te učinilo tako slavnim na zemlji tvoje ime i tako učinkovitim na nebu tvoj zagovor. 
Preslavni sv. Emigdije, po onim čudesima kojima si krijepio vjeru te po svim svojim trijumfima i zaslugama, primi me pod svoju zaštitu i oslobodi me od bičeva koje sam zaslužio svojim grijesima, a osobito od kuge, glada i potresa. Također mi zadobij kratku i mirnu agoniju te mi podaj svoju vjeru i svoje milosrđe u zadnjem času za dobru smrt. Amen.

Oče naš, Zdravo Marijo, Slava Ocu

(S crkvenim dopuštenjem)

Nema komentara:

Objavi komentar