utorak, prosinca 29, 2015

Znaci otpada

Naravno, katolici ni na koji način ne mogu odobriti ovakve pokušaje, budući da se temelje na krivome mišljenju koje smatra sve vjere više-manje dobrima i hvalevrijednima, jer svaka od njih na svoj način očituje i označava onaj osjećaj koji nam je svima urođen te nas dovodi k Bogu i poslušnome priznavanju Njegove vlasti. Oni koji imaju takvo mišljenje su ne samo u zabludi i obmanjeni, nego štoviše, iskrivljujući ideju istinite vjere oni je odbacuju, te malo-pomalo upadaju u naturalizam i ateizam, kako se naziva. Otuda jasno proizlazi da tkogod podržava one koji zastupaju te teorije i pokušavaju ih ostvariti, potpuno napušta od Boga objavljenu vjeru.

Jedan u nizu događaja koji ilustrira sveprisutni duh Asiza u Crkvi koji, očito, nema mjere:

"Jedna župna crkva u sicilijanskom biskupskom gradu Piazzi Armerini posvećena je Stjepanu Prvomučeniku. Na njenom se području nalazi nekadašnja komenda s crkvom Malteškog reda. Zbog zemljopisnog položaja Sicilije, u tom je gradu svoje ispostave imalo više viteških redova. Otada se štošta promijenilo.

Grad Piazzu Armerinu osnovali su Normani u XI. st. nakon konačne pobjede nad muslimanima. Oko 1100. podignuta je crkva posvećena Ivanu Krstitelju i kao zadužbinu jedna ju je mjesna franačka feudalna obitelj predala oko 1150. tadašnjim ivanovcima, sa zadaćom da ovdje podignu i vode hospicij za hodočasnike u Jeruzalem. Hospicij je postao važna etapa za jednostavne hodočasnike i mjesto okupljanja vitezova križara.

Kad su križarski ratovi bili pri kraju, hospicij je 1380. pretvoren u komendu koja je upravljala pripadajućim posjedom i kućom, te pkušavala probuditi zvanja za viteški red. Vitezovi iz Piazze Armerine istaknuli su se u bitkama kod Roda (1522.), Malte (1551. i 1565.) i Lepanta (1571.).

Kad je pod protucrkvenim vodstvom pobijedio talijanski nacionalni pokret i 1866. ujedinio Italiju, Malteškom redu, kako su se ivanovci od XVI. st. zvali, kao i ostalim katoličkim redovima, oduzeta su dobra. Komenda i njoj pripadna crkva izgrađena u normanskom stilu, postali su državnim vlasništvom. Crkva se danas samo zgodimice rabi za liturgiju, ali nije profanirana.

- Jedna crkva za sve religije

Vremena su se promijenila. Nekoć su u toj crkvi obavljali bogoštovlje križari i hodočasnici te tražili duhovnu utjehu prije nego što su išli u rat štititi Svetu zemlju od muslimana, ili pak nastavljali hodočašće u Svetu zemlju bez sigurnosti da će se vratiti. 

Današnji gorljivi kršćani pretvorili su crkvu u mjesto svih religija. Pred oltarom pod velikim križem u apsidi postavljeni su uglati blokovi. Svaki predstavlja jednu religiju. O kojoj se radi, označeno je simbolom i na svakom je knjiga dotične religije. Šest blokova čini polukrug: kršćanstvo, židovstvo, islam, budizam i hinduizam, pri čemu jedan blok predstavlja katoličku vjeru, a drugi potestantsku. Katolička je religija 'jednako vrijedna' kao sve ostale. 

'Chiesa e post concilio' kaže da je instalacija 'znak otpadništva od prave vjere koje nije zahvatilo samo to mjesto na Siciliji, nego sav katolički svijet, počevši od vrha. 'Duh Asiza' se pokazuje kao nezaustavljivi sinkretizam i relativizam'. Pristaše te 'zablude da su sve religije iste' još se, doduše, zovu kršćanima, no u stvarnosti su zastupnici jednoga pobliže nedefiniranog oblika 'new agea' i gnoze."

Izvor: Katholisches.info
Slika: Chiesa e post concilio

2 komentara:

  1. Badava im ti kamenovi kad neće ostati ni kamen na kamenu . Kamen koji odbaciše graditelji postade kamen zaglavni .Tko padne na taj kamen razbit će se a na kog on padne satrt će ga .Pograbiše kamenje da Ga kamenuju ali On prođe kraj njih . Ima nešto i o Petru stijeni na kojoj će biti izgrađena Crkva . I o kući na stijeni i na pjesku .Buka mlinskog kamena neće se više čuti.A ima nešto prikladno i o ovom vremenu darivanja i čestitanja Božića tj. rođendana jednih drugima , a da ne čestitaju SLAVLJENIKU . Otk 11,10 Stanovnici će se zemlje tomu veseliti i radovati , izmjenjujući međusobno darove... Robelar

    OdgovoriIzbriši
  2. Odnekud se kroz pukotinu otvorenu za ulazak Sotonina dima uvuklo što u hram Božji? Sotonin dim!? I odnekud se u Duh Asiza, tj. u duh sinkretističkog relativizma, uvuklo što? Sinkretistički relativizam, i težnja k izmirenju svih religija u njihovoj zajedničkoj posvećenosti zemaljskom projektu koji bi ih sve nadilazio!? Kako se to moglo dogoditi? I je li se uopće dogodilo? Nije, iako vidimo da jest.
    Običan laik kakav jesam, fasciniran sam slično možda kao što je u "1984." Winston Smith zapanjen činjenicom da je O´Brien svjestan svih njegovih argumenata i prigovora, a ipak mirno nastavlja po svome. Kolektivni solipsizam, kaže O´Brien.
    Mario

    OdgovoriIzbriši