utorak, lipnja 21, 2022

Blagi pogled

 


Dostoj se, Kraljice, Nebeska Pastirice, svrnuti blagi pogled sa svoga prijestolja na ovu zemlju. Pogledaj na stado povjereno Tvojoj skrbi. Ah, ono nije potpuno, nedostaje jedna ovčica koja, udaljivši se od stada, luta u opasnosti da padne u ralje paklenoga vuka. Ta sam izgubljena ovčica ja, Draga Majko, Marijo Presveta. Dostoj se, ljubljena Pastirice, da u duši svojoj ponovo osjetim slatki zvuk Tvoga glasa. Primi me, blaga, sada kada se raskajan od svojih nezahvalnosti vraćam Bogu i Tebi. Primi me pod sjenu svoje zaštite da više ne počinim nevjere udaljujući se od Tebe. Pomozi mi u životu, na smrti i poslije smrti. Ti me za ruku povedi pred sud Božji, tako da imadnem radost od Dobroga Pastira čuti utješne riječi: Kličem od radosti jer je nađena ovčica koja se bila izgubila. Amen.

___

Prvosvećenik Benedikt XIV., svete uspomene, udijelio je oprost od 100 dana onima koji pred kojom slikom Nebeske Pastirice izmole Zdravo Kraljice ili Zdravo Marijo.

___

Pobožnošću sveć. Josipa M. Serija

Izvor: Facebook/SantaMariaFrancesca


Nema komentara:

Objavi komentar